miercuri, 14 iunie 2017

Video mapping şi concerte de orgă la FITS 2017



Am “aterizat” la Sibiu, la ediţia 24 a Festivalului Internaţional de Teatru cu o zi mai târziu faţă de ce ne programasem initial. Şi chiar dacă am ajuns seara, dupa câteva sute de km parcurşi în această zi, am mai avut energia de a ne îndrepta paşii spre Piaţa Mare pentru a asista la un spectacol impresionant de video mapping proiectat pe clădirea Bisericii Sfânta Treime. Am părăsit Piaţa Mare după ce am vizionat o parte din  spectacolul de animaţie “Magnetic”,  cu promisiunea că vom reveni seara următoare pentru a trăi la intensitate maximă întregul spectacol. Merită! (Spectacolul de muzică şi lumină mai poate fi văzut, săptămâna aceasta, în serile de miercuri şi joi de la ora 22.00).

Am ajuns apoi  în Piaţa Huet la Catedrala Evanghelică pentru a participa “Muzica sferelor”, un concert - unic în această ediţie a Festivalului - de orgă şi vioară susţinut de Iuliana Cotîrlea (vioară) şi Brita Falch Leutert (orgă).  Decorul gotic al Catedralei împreună cu cele câteva lumânări aprinse au format cadrul perfect  pentru o audiţie de excepţie a lucrărilor compozitorului lituanian Arvo Part. Acest concert m-a determinat ca după ce am ajuns la cazare să cumpăr bilete pentru toate concertele de orgă ce vor fi susţinute în Bisericile evanghelice în timpul Festivalului. (16 iunie, ora 18.00 Biserica Evanghelica din Cisnădioara, 17 iunie, ora 18.00 Biserica din Slimnic, 18 iunie, ora 18.00 Biserica din Roşia).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu