joi, 6 august 2015

August
















Primele 7 luni din 2015 au trecut foarte repede pentru mine. Luna August a venit pe nesimţite, m-am "trezit" când pe paginile de socializare ale prietenilor au apărut postări de genul "Bine ai venit August" sau "August fii fabulos". Atunci m-am gândit că îi lipseşte ceva Clujului. Anul trecut pe la începutul lunii se pregătea un festival mai micuţ, care anima oraşul, dedicat celor pentru care August nu înseamnă neaparat concediu. Atunci am căutat cu sete de culoare pe diverse site-uri, informaţii despre eveniment. Nu a m găsit nimic, până aseară când trecând pe strada Universităţii şi am văzut afişul. Atunci am ştiu că o să se întâmple şi anul acesta COLOURS OF CLUJ. Deocamdată se ştiu doar perioada şi locaţiile de desfăşurare: 14-16 august, Depozitul de Filme şi Plaja Grigorescu. Imediat ce va fi disponibil programul o să îl postez pentru voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu