duminică, 19 iunie 2016

Scout House - un proiect care are nevoie de suportul nostru

"Înainte să ceri trebuie să înveţi să dai." Este unul din primele lucruri care îmi vine în minte de câte ori intru pe site-ul "Creştem idei" şi citesc despre fiecare proiect şi despre iniţiatorul său. De ce ar trebui să susţin un proiect sau altul?

De această dată, atenţia mi-a fost atrasă de SCOUT HOUSE - casa care îţi pune timpul în valoare, proiectul propus de Cercetaşii României Centrul Local Cluj. Nu am nicio ezitare să îl susţin şi să cred că va fi un proiect de succes care va aduce plus valoare comunităţii locale.

Poate cei care mă cunosc pot spune că sunt subiectivă, având în vedere că fiul meu face pate din această organizaţie de mai bine de 10 ani. În toţi aceşti ani am văzut, din interior, pot spune, cum au crescut, cum s-au dezvoltat şi cum a evoluat implicarea lor în proiecte dedicate comunităţii. Voi, cei mai puţini implicaţi, cu siguranţă aţi participat cel puţin o dată în ultimii 12 ani la Festivalul Luminii. Ei bine, dacă nu ştiaţi, Festivalul a fost iniţiat de Centrul Local Cluj al Organizaţiei Naţionale Cercetaşii României, iar de câţiva ani a devenit un eveniment naţional. Intenţia lor a fost să adune comunitatea locală în jurul unui eveniment simplu şi să o provoace să "redescopere frumuseţea lucrurilor mărunte". După patru ani de festival desfăşurat doar la Cluj, datorită impactului său, evenimentul a fost extins la nivel naţional.

Am ales să vorbesc aici doar despre unul din proiectele Cercetaşilor clujeni, dar ei au fost implicaţi în mult mai multe acţiuni, cele mai "valoroase" având caracter social. Sunt convinsă că proiectul propus acum, SCOUT HOUSE, pentru demararea căruia au nevoie de ajutorul nostru, va fi de un real succes şi îşi va demonstra utilitatea în cadrul comunităţii.

Vă invit, deci, să citiţi despre el aici şi să-l susţinem!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu