marți, 7 iunie 2016

TIFF continuă...

Multă lume se întreabă zilele acestea "Ce facem acum că s-a teminat TIFF-ul?". 
Păi cum s-a terminat?
TIFF-ul continuă, e adevărat că în alte oraşe, nu la Cluj-Napoca. TIFF-ul continuă la Sibiu, pentru al 10-lea an consecutiv în perioada 22-26 iunie, la Târgu Mureş, la Biertan (Festivalului de Film Horror & Fantastic „Lună Plină”), Alba Iulia (Alba Iulia Music & Film Festival - 8 - 11 septembrie) şi Bucureşti - Retrospectiva TIFF intre 15 și 19 iunie, la Cinema Elvire Popesco.

Recunosc că şi mie mi-a trecut prin minte gândul că mai am 2 zile de concediu şi nu ştiu cu ce să mi le umplu acum că ediţia a 15-a a Festivalului Internaţional de Film Transilvania s-a încheiat. Am trecut repede peste această melancolie şi am început să-mi planific călătoria de weekend spre un altfel de festival: Festivalul Internaţional de Teatru de la Sibiu.
Şi am mai făcut ceva: mi-am rezervat cazarea la Alba Iulia pentru începutul lui septembrie ;).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu