marți, 3 noiembrie 2015

Mulţumesc Octombrie!

A fost cea mai animată lună Octombrie din ultimii ani! Am avut parte de multe momente care mi-au încântat sufletul şi care s-au transformat în amintiri pentru anii ce vor veni. Pe lângă familia caldă şi iubitoare ce o am lângă mine, la încântarea acestei luni au contribuit şi evenimentele la care am participat, care parcă pe placul meu au fost orânduite. Am avut parte de Comedy Cluj, de TiMAF, de show RETRO dar şi de teatru în cadrul Întâlnirilor Internaţionale de la Cluj, de film românesc, de Joe Satriani. Am avut parte de reîntâlniri frumoase, de prieteni noi, de soare dar şi de ploaie, de ciocolata calda, cafea sau ceai savurate pe îndelete în cele mai primitoare locuri din oraş. Am avut parte de tot ce mi-am dorit! Ah, am uitat cel mai important moment: am împlinit 41 de ani! :) Mulţumesc Octombrie!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu