Într-un decor relaxant, de poveste s-a desfăşurat joi seara, 19 mai, conferinţa de presă a organizatorilor Untold. În cadrul acestreia a fost dezvăluită o parte din povestea Untold, ediţia a 2-a, precum şi campaniile ce se vor desfăşura sub "umbrela" Untold. După succesul de anul trecut PAY WITH BLOOD & BAC DE 10 vor continua şi anul acesta, mai mult decât atât campania Pay With Blood se va extinde în mai multe oraşe. Vor fi iniţiate şi campanii noi menite să atragă cât mai mulţi străini la festival, pe de o parte, dar şi să promoveze potenţialul turistic la regiunii. TRANSYLVANIA ALL INCLUSIVE, în cadrul căreia se doreşte o promovare turstică care să ducă la prelungirea sejurului in regiune pentru participanţii străini care vin la Untold sau ADOPTA UN UNTOLD-IST, prin care se urmăreşte ca oraşul Cluj-Napoca să devină cel mai prietenos oraş din Europa.
Transilvania
va deveni în acest an epicentrul muzicii. În perioada 4-7 august, la Cluj
Napoca, vor urca pe cele 10 scene ale Festivalului UNTOLD peste 150 de artiști
atât din România cât și din întreaga lume. Până acum au fost vândute peste
45.000 de abonamente pentru cele patru zile de festival.
THE WORLD CAPITAL OF NIGHT
AND MAGIC
Conceptul creativ al UNTOLD 2016 pornește
de la poveștile nespuse ale Transilvaniei. În acest an ne-am dorit să exploatăm
mitologia nopții, acolo unde Transilvania se înscrie cu succes datorită sutelor
de legende povestite sau scrise. Transilvania poate fi considerată la ora
actuală cel mai de succes brand al României și prin asocierea cu cel mai bun
festival ne dorim sa creăm pe termen lung, Universul
UNTOLD: îmbinarea perfectă dintre mitologia nopții și magia tărâmului
transilvanean. Forța festivalului vine tocmai din istoria regiunii, Clujul
fiind și în trecut și în prezent, polul de interes al Transilvaniei. Personajul
principal care face posibila legătura dintre cele două lumi este Magicianul, singurul care poate
călători în timp și poate aduce magia trecutului în prezent. Magicianul are la
îndemână simboluri specifice transilvănene. Oglinda este portalul care trasează granița dintre lumi, Luna este cea care luminează tot ceea
ce este nevăzut, Constelația Lira,
fiind harpa lui Orpheus poate trezi la viață orice prin muzica ei, Copacii insuflețiți, zânele și celelalte elemente, vin să completeze
atmosfera de magie și povestea. Toate aceste
simboluri se vor regăsi în festival în decorațiuni și activări.
CAMPANII UNTOLD
TRANSYLVANIA ALL
INCLUSIVE
Transilvania
a fost situată de celebrul ghid turistic Lonely Planet, pe primul loc într-un
top al regiunilor turistice din lume care merită vizitate în 2016. În acest an
ne propunem să promovăm Transilvania și vrem să le dăm șansa turiștilor să
descopere aici mai mult decât un festival. În colaborare cu o agenție de turism
vor exista mai multe circuite turistice în Transilvania cu un ghid specializat.
Ca să facilităm accesul la obiectivele turistice importante, în acest an ne
propunem ca brățara de festival să ofere reduceri sau în unele situații și gratuitate
în aceste zone de interes turistic.
ADOPTA UN
UNTOLD-IST
Campania este o inițiativa a unui clujean, Mihai
Huțanu, și își propune să dovedească faptul că orașul Cluj Napoca este întradevar
cel mai prietenos oraș din Europa. Proiectul a apărut ca o reacție la numărul
relativ scăzut de locuri de cazare comparativ cu cererea extrem de mare în perioada festivalului. La finalul
campaniei, ne dorim ca cel puțin 8000 de clujeni să-și pună la dispoziție
locuința pentru festivalieri reușind să oferim în acest fel în jur de 10.000 de
locuri de cazare.
PAY WITH BLOOD & BAC DE 10
Campania
Pay with Blood, care a avut în 2015
un impact uriaș în comunitate va fi reluată și în acest an. Scopul proiectului
a fost sa încurajam donarea de sânge dar și să tragem un semnal de alarmă cu
privire la numărul mic de donatori de sânge din România. Dacă anul trecut
campania a fost realizată doar în două orașe, Cluj și București, anul acesta
proiectul va fi extins în toate marile centre universitare din România. În plus,
în parteneriat cu platforma Și Eu Donez ne propunem să lansăm un proiect unic în
România, pornind de la nevoia de donare de sânge. Proiectul va fi lansat în
luna iunie.
Și
pentru că perfomanța în educație trebuie permanent încurajată, campania Bac de 10 va continua și în acest an. Toți
absolvenții din țară ai examenului de Bacalaureat care obțin nota 10 vor primi
câte un abonament la Festivalul UNTOLD, iar cei care promovează vor avea
reduceri substanțiale.
RADIO UNTOLD
Primul radio al unui festival din România se aude
deja pe www.untold.com. Radio UNTOLD înseamnă o stare de bine,
bucurie, prieteni, fiind primul radio exclusiv cu muzică electro-dance din România.
În playlistul radioului se vor regăsi artiștii din festival dar și ultimele
noutăți din domeniu.
UNTOLD, BEST MAJOR FESTIVAL 2015 ȘI BRANDUL ANULUI
ÎN ROMÂNIA
UNTOLD
2016 va avea loc în perioada 4-7 august, iar pe scenă vor urca peste 150 de
artiști internaționali de renume, dintre care: DIMITRI VEGAS&LIKE MIKE,
AFROJACK, ARMIN VAN BUUREN, HARDWELL, MARTIN GARRIX, TIESTO, FAITHLESS, PAROV
STELAR, Chase and Status DJ Set, Dannic, Dubfire Live: Hybrid, Dub Fx, Ella
Eyre, James Arthur, Jamie Jones, Jeru the Damaja, Kwabs, Lost Frequencies,
Mazde, Nahko and Medicine for the People, Netsky DJ Set, Pendulum & Verse
DJ Set, Route 94, Rudimental DJ, Sasha, Scooter, Sharam, The Asteroids Galaxy
Tour, Y'akoto.
UNTOLD
a fost desemnat BEST MAJOR FESTIVAL în cadrul European Festival Awards 2015,
eveniment ce a avut loc în Groningen, Olanda. O altă recunoaștere a venit din
partea celui mai de seamă reprezentant național al industriei de marketing și
comunicare, International Advertising Association Romania (IAA) care a oferit
festivalului titlul de Brandul Anului 2015
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu