sâmbătă, 5 noiembrie 2016

Cluj Blues Festival

Două zile în care am descoperit muzica blues live interpretată atât de trupe româneşti cât şi de invitaţi străini veniţi chiar din ţara de baştină a blues-ului, Statele Unite ale Americii. M-au cucerit irevocabil Sir Waldo Weathers cu al său Funk Circus care au urcat pe scenă în prima seară. După showul lui m-am gândit că seara următoare va fi un fel de pierdere de vreme, din moment dat ce l-am pus pe cea mai înaltă treaptă a muzicii blues, funk, soul, gândindu-mă şi la faptul că peste 15 ani a făcut parte din trupa lui James Brown. Basistul Andrew The Bullet şi saxofonista Monique au contribuit la crearea magiei serii prin intervenţiile muzicale solo excepţionale.

Dar mare surpriză am avut şi în a doua seară de festival când concertul serii a fost susţinut de Harriet Lewis și Gregor Hilden Band. Aceasta a electrizat sala cu melodiile interpretate, cu poveştile spuse şi cu prezenţa scenică. Printre altele am auzit pentru prima oară live gospel blues.

Călin Cyfer Trio și Florin Giuglea Group au fost numele românești care au deschis cele 2 seri de festival.

La finalul a 2 zile de concert am concluzionat: voi adăuga noi genuri muzicale în playlist şi americanii ştiu să facă show!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu