luni, 19 octombrie 2015

Teatru la Comedy Cluj



Aseară la Comedy Cluj am avut parte de comedie în stare pură. A fost pentru prima oară când am râs în hohote la ediţia din acest an deşi nu am vizionat un film. Aseară am schimbat sala de cinema cu sala de teatru şi am văzut  prima piesă din programul Festivalului: “39 de trepte” regizată de Gabriela Dumitru şi jucată de actorii Teatrului Foarte Mic din Bucureşti.

Pe scenă, în faţa mea timp de aproape două ore, care nu am simţit cum au trecut, 5 actori cu o cameră de filmat şi nişte decoruri care se schimbau la vedere, au interpretat o adaptare plină de umor a romanului omonim al lui John Buchan.

Actorii Ştefan Lupu, Andreea Grămoşteanu, Bogdan Talaşman, Viorel Cojanu şi Claudia Prec împreună cu regizoarea Gabriela Dumitru şi cu ceilalţi membrii ai echipei au pus în scenă o piesă dinamică, plină de acţiune, suspans, urmăriri spectaculoase, răsturnări de situaţie şi cu replici pline de umor.

Acţiunea debutează cu o crimă care are loc în apartamentul lui Richard Hannay, interpretat excepţional de actorul Ştefan Lupu, şi se sfârşeşte când acesta reuşeşte să afle ce reprezintă cele 39 de trepte. Căutarea răspunsului îl duce pe acesta într-o călătorie cu trenul apoi cu maşina de la Londra la Scoţia, scoţându-l astfel din ritmul liniştit, plictisit al vieţii sale.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu