luni, 4 ianuarie 2016

Aşa, de început de an...


Au trecut deja câteva zile din noul an, zile petrecute în cel mai relaxant mod cu putinţă: am vizitat locuri noi, am văzut câteva filme pe care nu am reuşit să le văd anul trecut, am citit trucuri noi şi inspiraţionale pentru a imortaliza cu aparatul foto cadrul perfect şi am lenevit. Pot spune că am început anul fericită şi plină de încredere pentru restul zilelor din an.

Nu mi-am făcut planuri pentru 2016.  Îmi doresc un an frumos, intens, în care să învăţ mai multe despre viaţă, despre oameni, despre mine şi despre noi. Îmi doresc un an care să îmi îngăduie să trăiesc aşa cum vreau, aşa cum îmi place, iar dacă se ivesc hopuri, să le pot trece cu uşurinţa şi seninătatea unui copil.

Vă dorec un an minunat tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu