miercuri, 9 martie 2016

Dor de TIFF



Ieri mi s-a făcut un dor nebun de TIFF, de magia pe care o aduce în oraş în cele 10 zile de festival. Am renunţat la tot ce aveam programat (şi îmi cer scuze încă odată fetelor cu care aveam stabilită o ieşire, aşa, de ziua internaţională a noastră) şi am mers la film. Şi nu la orice film ci la cel care in 2015 a fost distins cu Premiul special al juriului şi Premiul Publicului: Despre oameni şi oi. (Toate proiecţiile filmului “Despre oameni şi oi” regia Grímur Hákonarson (Islanda, Danemarca) din timpul festivalului au fost sold-out.) L-am savurat, mi-a plăcut atât de mult încât la final îmi doream să aplaud aşa cum fac de câte ori vizionez un film bun în perioada festivalului. Voiam astfel să îmi manifest zgomotos starea de spirit care mi-a transmis-o filmul, care m-a transpus preţ o oră şi jumătate într-o altă lume şi o altă dimensiune spaţio-temporală. 

Anul acesta Festivalul Internațional de Film Transilvania va avea loc în perioada 27 mai – 5 iunie 2016. 
Despre evenimentele şi filmele anunţate până în prezent puteţi citi aici şi aici.

TIFF este organizat de Asociația pentru Promovarea Filmului Românesc și Asociaţia pentru Film și Cultură Urbană, cu sprijinul Centrului Național al Cinematografiei, Ministerului Culturii și Primăriei Municipiului Cluj-Napoca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu